Angry Birds wyskakuje z lodówki

Angry Birds wyskakuje z lodówki

Angry Birds to temat, który wraca jak bumerang. Gra, która zyskała niesamowitą popularność wkroczyła w świat rzeczywisty. Mógłbym pokusić się o stwierdzenie, że wściekłe ptaki i zielone świnie stały się ikoną gier mobilnych. Taki Mario w smartphone’owym świecie.

Od jakiegoś czasu obserwuję zalew rynku różnymi produktami przypominającymi sympatyczne, kolorowe ptaki. Czasami są to chińskie podróbki żerujące na popularności gry studia Rovio, a czasami licencjonowane produkty. Oczywiście te drugie mają kilkukrotnie wyższą cenę. I tak spotkałem już breloczki, krzesła, piłki, stoliczki, namioty, czapki, t-shirty, słuchawki, dyski twarde, pendrive’y, głośniki czy kaski. Można powiedzieć, że jeszcze chwilę i Angry Birds wyskoczy mi z lodówki.

To już się stało. Firma Fazer, zajmująca się czekoladowymi słodkościami (znana chociażby za cukierki o smaku tofii – Dumle), wprowadza na polski rynek żelki sygnowane marką Angry Birds.

[toggle title_open=”Zamknij” title_closed=”Informacja Prasowa Angry Birds Fazer” hide=”yes” border=”yes” style=”default” excerpt_length=”0″ read_more_text=”Read More” read_less_text=”Read Less” include_excerpt_html=”no”]Żelkowe postaci z gry Angry Birds wkrótce w sklepach!

Fazer wprowadza słodycze Angry Birds do Polski

Fazer Angry Birds przyleciały na sklepowe półki w Polsce. Smaki i kształty żelków zostały specjalnie zaprojektowane, aby przekazać atmosferę świata Angry Birds – słodycze oddają charakter postaci z gry. Nowe cukierki powstały dzięki współpracy wiodących fińskich firm – Fazer i Rovio Entertainment, twórcy ulubionej przez wielu gry Angry Birds. Fazer jest obecny na polskim rynku już od dawna, a znany jest przede wszystkim, jako producent cukierków Dumle i Geisha.

Fazer z przyjemnością informuje, że wprowadza żelki Fazer Angry Birds także na polski rynek. Nowy produkt dostarcza najwyższych doznań smakowych, a Rovio Entertainment zapewnia stały i kreatywny rozwój produktu. Nowe żelki są także odpowiedzią na rosnące zainteresowanie konsumentów łączeniem rozkoszy podniebienia z rozrywką.

Osobowość postaci Angry Birds jest widoczna w kształcie i smaku żelków.

Priorytetem dla Fazera jest smak, kształt i zapewnienie dobrej zabawy konsumentom. Nad tym pracownicy Firmy pracowali z zespołem Rovio Ent.

Ich celem było jak najbardziej przybliżyć świat Angry Birds i temperament postaci, jednak pozostając w sferze doznań smakowych. Kolorowe i wyraziste ptaki smakują truskawką, lemonką, pomarańczą, jagodami i colą z orzeźwiającym posmakiem cytryny. Świnki mają smak jabłek i gruszek. Pokryte lukrem jaja kryją w sobie karmelowe żółtko, a cegiełki smakują cytryną, passiflorą i ananasem. Wykonano także specjalne formy, aby znaleźć odpowiedni kształt dla żelek. W tym celu stworzono specjalne modele postaci Angry Birds.

Dostępne są dwa rodzaje opakowań: świnki i cegły w jednym, a ptaki w drugim Jest to nawiązanie do scenariusza gry, świnie ukradły jaja ptaków i ukrywają je pośród cegieł.

Do produkcji słodyczy użyto wyłącznie naturalnych aromatów. Jedna torebka Fazer Angry Birds zawiera 150 g żelek. Są już dostępne w sklepach w całej Polsce.

Fazer zamierza wzmocnić swoją pozycję na polskim rynku.

Celem Fazera jest międzynarodowy rozwój. Firma wierzy, że żelki Fazer Angry Birds wzmocnią jej pozycję w krajach, w których jest już obecna, w tym również w Polsce. Fazer posiada silne marki, produkty wysokiej jakości, jest innowacyjny i ma odpowiednie zaplecze, aby odnieść międzynarodowy sukces.

Obecnie słodycze Fazera są sprzedawane w 40 krajach na całym świecie. Ponadto, Fazer jest liderem rynku w sprzedaży w samolotach, promach i na lotniskach w krajach skandynawskich. W Europie firma jest numerem 6 na rynku i numerem 9 na świecie. W Polsce, Fazer jest obecny z takimi markami cukierków jak: Dumle, Geisha, Liquer Fills i inne a wyłącznym dystrybutorem jest firma Raisio Sp. z o.o.

Obejrzyj film ‘Making of Fazer Angry Birds’

via niezgrani.pl[/toggle]

Jak dla mnie to troszkę się spóźnili. Angry Birds, mimo że nadal gorący produkt, to już nie tak bardzo jak jeszcze kilka miesięcy temu. Kolorowe ptaszki zna jednak każdy więc jeżeli Fazer przyłoży uwagę do komunikacji z klientem, to może z tego wyjść na prawdę fajny lifestalowy produkt – nawet w Polsce.

Jestem ciekawy co może być jeszcze sygnowane marką Angry Birds. Napój? O! A może jakiś energy drink – RedBird lub Bird, Power is Angry!

To może Cię zainteresować:

Przeczytaj poprzedni wpis:
gymkhana
Ken Block i Gymkhana po raz piąty

Będzie krótko. Chciałem napisać o nowej Gymkhanie dopiero jutro, ale piątka jest tak świetna, że postanowiłem opublikować nowy wpis jeszcze...

Zamknij