Ubisoft świetnie reklamuje Assassin’s Creed III

Ubisoft świetnie reklamuje Assassin’s Creed III

Spodobały mi się zwiastuny Assassin’s Creed III. Widać, że Ubisoft pakuje, w promocję najnowszej części tej popularnej serii, sporo kasy. Reklama Assassyna emitowana była już w polskiej telewizji. Każdy kto widział mecz otwarcia Euro 2012, mógł zobaczyć ten o to spot.

Jak udało mi się dowiedzieć z polskiego oddziału Ubisoftu, reklamę w telewizji zobaczyło ok. 14 mln. osób.

Jak dla mnie jest to sytuacja dosyć zaskakująca. Nie przypominam sobie by żaden inny wydawca reklamował w Polsce swoją grę na długo przed jej premierą. Fajny smaczek i za taką akcję przybijam wirtualną piątkę osobom odpowiedzialnym za ten spot.

Ubisoft wrzuca reklamy i trailery Assassin’s Creed III również na YouTube’a. Bardzo podobała mi się akcja wykorzystująca Dzień Niepodległości w Ameryce do zaprezentowania zwiastuna nazwanego Powstanie. Całą akcję poprzedzał zwiastun, zwiastuna co w branży gier jest już chyba normą. Prezentował się on tak.

Klimatyczna muzyka i fajnie pocięte urywki wywołują poczucie patriotyzmu i narodową dumę. No i po tym przyszła pora na 4 lipca, gdzie na YouTube trafił, zapowiadany przed chwilą, zwiastun.

Dla mnie bomba. Znowu – patriotyzm, duma narodowa, łezka w oku. Nie zdziwię się jeżeli Assassin’s Creed III najlepiej sprzeda się w Stanach Zjednoczonych. Hamburgery lubią takie klimaty.

Co lubią jeszcze Amerykanie oprócz patriotycznych gier, wysoko kalorycznej żywności i NFL? Sporty walki, z UFC na czele. Ubisoft o tym nie zapomniał i podczas 148 gali wyemitowali trailer przygotowany specjalnie na tę okazję. Kooperacja dwóch firm świetnie się sprawdza. Przez tego typu zagrania Ubisoft może wpłynąć na lifestyle Amerykanów. Chcą sprawić by każdy nazywający siebie Amerykaninem obok dużego kubełka z KFC miał pod ręką egzemplarz ich najnowszej gry.

Nie jest to jednak nowy pomysł Ubifostu. Przy okazji Assassin’s Creed II podobny materiał również został wyemitowany podczas jednej z gal UFC, no ale wtedy fabuła gry nie opisywała Amerykę.

Wracając do tematu Polski. Ubisoft zaskakuje mnie coraz bardziej w naszym kraju. Do tej pory to Sony i EA dominowało z promocją swoich tytułów za pośrednictwem telewizji. Ubisoft ze swoją reklamą mnie zaskoczyło. Mam nadzieję, że nie będzie to jednorazowy skok w bok, a akcje marketingowe będą o wiele lepsze niż sam kontakt z ich oddziałem. 🙂

To może Cię zainteresować:

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1678017970 Szymon Szydełko


    zwiastun, zwiastuna” to się teaser nie nazywa? 😛

Przeczytaj poprzedni wpis:
rock
Młodzież raz Cię kocha, a raz nienawidzi

No i w sieci mamy nowy skandal! YouTube huczy, a “skały” się kruszą. Wszystko rozeszło się o pieniądze, sławę i......

Zamknij